Skip to Content

دانلود فیلم و متن سرود رضا رضا، گروه سرود آباده؛ با کیفیت بالا

توضیح: این مطلب  دومین نوشته از سه مطلبی است که به صورت کاملا ویژه و اختصاصی به مناسبت تولد سه سالگی وبلاگ تهیه و منتشر شده است. مطلب اول را می توانید با عنوان«دانلود فیلم اولین سمینار شهر الکترونیک»، در اینجا و همچنین مطلب سوم را با عنوان «دانلود تصاویر آثار استادان امامی در موزه هنرهای ملی» را می‌توانید اینجا بخوانید.

امروز دوشنبه ۴ آبان ۱۳۸۸، و کمتر از ۴ روز مانده است به روز باشکوه ۸۸/۸/۸، میلاد با سعادت امام هشتم، امام رضا (ع). برای چنین روز تکرار نشدنی، می‌بایست پست ویژه ای منتشر می‌شد. پس اگر این پست را پسندیدید مارا نیز از دعای خود محروم نکنید.

قبلا درباره گروه سرود آباده در اینجا و اینجا نوشته‌ام.  گروه سرود آباده با اجرای سرودهای زیبا و تاثیرگذار سال‌هاست که در خاطره‌ها مانده است. از سرودهایی که بسیار تاثیرگذار بودند می‌توان به سرود قصه بابا (مادر،مادر) و سرود رضا رضا اشاره کرد.

سرود رضا رضا هم‌چنان یکی از پر طرفدارترین سرودهایی است که از گروه سرود آباده منتشر شده است. حالا که به روز ولادت امام رضا(ع) نزدیک می‌شویم شنیدن این سرود، حس دیگری دارد.

پس زمینه مخصوص ولادت امام رضا (ع)، که به طور اختصاصی طراحی شده است، و متن کامل شعر سرود رضا رضا از کتاب سرود های بچه های آباده روی آن حک شده است. از آنجایی که این تصویر به صورت اختصاصی است، یک نسخه از آن در اندازه A3 برای دانلود گذاشته شده است تا اگر مایل بودید بتوانید با کیفیت بالا آنرا چاپ کنید.

پس زمینه مخصوص ولادت امام رضا (ع)

» دانلود تصویر برای پس‌زمینه کامپیوتر (حجم تصویر: حدود ۱ mb – اندازه تصویر : ۱۰۲۴×۱۲۸۰)

» دانلود تصویر مناسب برای چاپ (اندازه تصویر: A3 – حجم تصویر: حدود ۶MB)

 

اما اصلی‌ترین و جذاب‌ترین بخش که همانا دانلود فایل تصویری این سرود زیباست، مطمئناً دیدن این سرود زیبا بسیار جذاب خواهد بود. این فیلم با سه کیفیت آماده شده است.

دانلود فیلم سرود رضا رضا

 

دانلود فیلم سرود رضا رضا مخصوص موبایل

» دانلود فیلم سرود رضا رضا با کیفیت بالا، مخصوص موبایل
(فرمت: ۳gpاندازه تصویر: ۲۸۸×۳۵۲ – حجم فایل فشرده: ۲۸٫۳۶ MB)

» دانلود فیلم سرود رضا رضا با کیفیت بالا، مخصوص موبایل
(فرمت: ۳gpاندازه تصویر: ۱۴۴×۱۷۶ – حجم فایل فشرده: ۲۸٫۵۶ MB)

» دانلود فیلم سرود رضا رضا با کیفیت متوسط، مخصوص موبایل
(فرمت: ۳gp اندازه تصویر: ۲۸۸×۳۵۲ – حجم فایل فشرده: ۱۴٫۱۹ MB)

» دانلود فیلم سرود رضا رضا با کیفیت متوسط، مخصوص موبایل
(فرمت: ۳gp –  اندازه تصویر: ۱۴۴×۱۷۶ – حجم فایل فشرده: ۱۴٫۱۹ MB)

 

دانلود فایل صوتی

دانلود فایل صوتی سرود رضا رضا به صورت MP3
با کیفیت ۱۲۸ (دانلود از مدیافایر – حجم فایل فشرده ۴٫۸۵ MB  – مدت زمان فایل:۰۵:۲۳)

 

با تشکر از دوست عزیزم جناب آقای اسماعیلی

📁 دسته‌بندی: دانلود, مشاهیر آباده

برچسب‌ها: ، ، ، ، ،

دریافت و خواندن آخرین دیدگاه‌ها با RSS 2.0

۳۴ دیدگاه

  1. آبان ۶, ۱۳۸۸ / ۳:۲۳ ب.ظ

    سلام – اگر به من هم سری بزنی خیلی خوشحال می شم – منتظرم – موفق باشی

  2. آبان ۶, ۱۳۸۸ / ۳:۲۴ ب.ظ

    یه سوال ؟ خیلی خواستم به من هم سر بزنی – چرا نمی زنی ؟

  3. سجاد خلیلی
    آبان ۶, ۱۳۸۸ / ۵:۲۴ ب.ظ

    سلام خدمت شما
    می‌بخشید سرم بسیار شلوغ است. من تا وقت یاری کند مطالب را دنبال می‌کنم.

    با تشکر

  4. حسن
    آبان ۷, ۱۳۸۸ / ۳:۴۰ ب.ظ

    من که کلی فیض بردم دستتون درد نکنه…

  5. امين
    اسفند ۴, ۱۳۸۸ / ۱:۱۲ ب.ظ

    سلام مرسی من مدتها بدنبال این سرود ها بودم اگر امکان داره بقیه اون سرود ها را بگزارید مثل کشتی شکست خورده طوفان کربلا………… متشکرم

  6. اسفند ۹, ۱۳۸۸ / ۵:۳۵ ب.ظ

    اشک توی چشمام حلقه زد انگار امام رضا حاجت همه گرفتارا رو برطرف می کنه قربونش برم از شما هم خیلی ممنونم

  7. majid
    مهر ۱۴, ۱۳۸۹ / ۸:۴۷ ب.ظ

    kheyli khooooooooooooooooooooooooooooooooooooooob

  8. حسين
    مهر ۱۶, ۱۳۸۹ / ۸:۰۱ ق.ظ

    عالی بود

  9. محمد رضا
    مهر ۲۶, ۱۳۸۹ / ۱۲:۳۸ ب.ظ

    خیلی عالی بود . دستتون درد نکنه

  10. afsaneh
    آبان ۱۴, ۱۳۸۹ / ۱۱:۵۴ ق.ظ

    salam mikhastam bedunam abade daghighan koja mishe?merci az matalebetunz

  11. سجاد خلیلی
    آبان ۱۴, ۱۳۸۹ / ۱۲:۲۳ ب.ظ

    با سلام خدمت شما
    آباده، شهر و شهرستانی در استان فارس. این شهر مرکز شهرستان آباده است و با ۲۴۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا در ۳۱و`۱۰ عرض شمالی و ۵۲ و ۳۵′ طول شرقی قرار دارد. گاهی به سبب آنکه با آباده طشک که در حومه نیریز است، اشتباه نشود، از این شهر با نام آباده اقلید یاد می کنند.

    » برای اطلاعات بیشتر درباره شهرستان آباده لطفاً صفحه پرسش‌های متداول را در آدرس زیر بخوانید:

    http://abadehnews.ir/faq

    با تشکر و موفق باشید.

  12. تیر ۱۳, ۱۳۹۰ / ۷:۱۰ ب.ظ

    با سلام.
    لطفاً فایل های بارگذاری شده توی box.نت این صفحه رو جای دیگه ای آپلود کنید؛ چون، اون سایت مسدوده. متشکرم.

  13. سجاد خلیلی
    تیر ۱۴, ۱۳۹۰ / ۸:۲۲ ق.ظ

    با سلام خدمت شما
    بسیار ممنون از نظرتون، من حتماً سعی می‌کنم که در سریع‌ترین زمان ممکن، فایل‌ها را در جای دیگری نیز قرار دهم.

    با سپاس و احترام

  14. تیر ۲۲, ۱۳۹۰ / ۱:۲۷ ب.ظ

    سلام. بی نهایت ممنون، سجاد جان. منتظرم.

  15. مهرداد
    مرداد ۷, ۱۳۹۰ / ۱۱:۳۴ ق.ظ

    سلام به همه دوستان عزیز
    دوستان عاجزانه خواهش میکنم سرودهای رضا رضا و قصه بابا با بهترین کیفیتی که در دسترس است رو در سایت دیگری مثلا ۴shared آپلود کنید متاسفانه انقدر تو اینترنت گشتم با کیفیتشونو پیدا کنم خسته شدم.
    سایت بوکس.نت نیز که نمیدانم به چه علتی!!! فیلتر شده.

    ممنون

  16. محسن
    شهریور ۲۶, ۱۳۹۰ / ۱۲:۴۴ ق.ظ

    سلام خدمت شما…
    خیلی خیلی از شما ممنونم بابت این ویدیو زیبا…
    خدا خیرت بدهد،خیلی دنبالش گشتم…

  17. میلاد
    مهر ۷, ۱۳۹۰ / ۸:۴۴ ب.ظ

    سلام
    بسیار ممنون و متشکرم
    امیدوارم امام رضا شفیعتون باشه

  18. سجاد خلیلی
    مهر ۱۰, ۱۳۹۰ / ۳:۰۳ ب.ظ

    سلام خدمت شما
    می‌بخشید که کمی دیر شد. فایل جدید را بر روی سرور مدیافایر آپلود کردم.
    بازم بابت تأخیر عذرخواهی می‌کنم.

  19. سجاد خلیلی
    مهر ۱۰, ۱۳۹۰ / ۳:۰۵ ب.ظ

    با سلام خدمت شما
    می‌بخشید که کمی دیر شد. فایل جدید را بر روی سرور مدیافایر آپلود کردم.
    بازهم بابت تأخیر عذرخواهی می‌کنم.

  20. مهر ۱۰, ۱۳۹۰ / ۳:۲۷ ب.ظ

    با سلام خسته نباشید من به شدت دنبال آهنگ بی کلام سرود رضارضا میگردم اما موفق نشدم لطفا راهنماییم کنین که بتونم گیرش بیارم یا در صورت امکان بزاریدش روی سایت
    خیلیل خیلی خیلی عجله دارم
    اگه راهنماییم کنین یه دنیا مدیونتون میشم

  21. سجاد خلیلی
    مهر ۱۰, ۱۳۹۰ / ۷:۱۹ ب.ظ

    با سلام خدمت شما
    متأسفانه من آهنگ بی‌کلام سرود امام رضا را ندارم. من سعی کردم با نرم‌افزاری کلام را حذف کنم اما نرم‌افزار درست عمل نکرد.

    با سپاس و موفق باشید.

  22. مهر ۱۱, ۱۳۹۰ / ۱:۳۳ ب.ظ

    ممنون که جواب دادین

  23. سجاد خلیلی
    مهر ۱۲, ۱۳۹۰ / ۱۲:۱۸ ق.ظ

    خواهش می‌کنم.

  24. آزاده
    آبان ۱۳, ۱۳۹۰ / ۱۱:۵۳ ب.ظ

    چقدقشنگ بود من از اول تاآخرش گریه کردم خیلی دلم برا حرم آقا تنگ شد خوشبحال کبوترای حرمشکاشکی منم یکی ازونا بودم

  25. مسعود ز
    آذر ۷, ۱۳۹۰ / ۱۱:۰۶ ب.ظ

    سلام . ممنون از وبلاگ خوبتون. من دنبال دو تا کار از گروه سرود آباده هستم تاریخشو نمیدونم ولی با کاره بازاین چه شورش است اجرا شدن که یکیشون این جامه ی سیاه فلک درعزای کیست هستش و یکی هم یه روضه هستش که با همین دوتا کار اجرا شده اگه دارید ممنون میشم زودتر بذارید روی وبلاگتون که دانلودش کنیم

  26. سیدحامد افضلی
    اسفند ۳, ۱۳۹۰ / ۷:۳۱ ب.ظ

    اجرتون با امام رضا ……………….یاحق

  27. fafa
    خرداد ۲۵, ۱۳۹۱ / ۸:۰۱ ب.ظ

    ممنون …. خیلی عالی بود ….

  28. مهدی
    مرداد ۳۰, ۱۳۹۱ / ۷:۱۹ ق.ظ

    مهدی از بهبهان هستم. بسیار سپاسگذارم بخاطر آپلود این سرود زیبا و بسیار بسیار خاطره انگیز . هر وقت این سرود زیبا رو میشنوم نا غافل اشک بر چشمانم جاری میشه . درود بر شما .

  29. ناشناس
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۱ / ۱۰:۳۳ ق.ظ

    به نام خدا از کلیه عزیزانی که در این سرود زیبا و دلنشین همکاری کرده اند صمیمانه تشکر میکنم و ارزوی موفقیت برای همه تلاش گران این سرود رضا رضا از درگاه خداوند متعال می کنم.کار اعضای گروه از نظر بنده عالی بود و بهترین سرودی که در طول عمرم شنیدم همین سرود بود.با تشکر

  30. حسن
    مهر ۲۱, ۱۳۹۱ / ۱۲:۵۴ ق.ظ

    خیلی عالی بود واقعا دستتون درد نکنه من خیلی وقت بود دنبال آهنگ کاملش می گشتم………مرسی

  31. علی
    دی ۲۷, ۱۳۹۱ / ۲:۵۳ ب.ظ

    باریکلا

  32. شهریور ۱۷, ۱۳۹۲ / ۱۰:۲۵ ق.ظ

    با سلام . ما یک گروه سرود دسته پایینیم می خواستیم شعر شما را در مسجد خود بخوانیم ولی دنبال موسیقی بی کلام رضا رضا هستیم اگر می توانید این سرود را به ایمیل ما بفرستید
    باتشکر

  33. محمد
    شهریور ۴, ۱۳۹۳ / ۵:۳۵ ب.ظ

    عالی بود.فقط اگه میشه سرود بیکلام رو هم داخل سایت بزارید.

  34. رضا
    شهریور ۸, ۱۳۹۳ / ۲:۵۹ ب.ظ

    سلام من ب شدت دنبال اهنگ بی کلام این سرود هستم و بسیار بسیار ضروری هست اگ کمکم کنین ممنون میشم و برای ایمیلم ارسال کنین

» نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
» لطفا دیدگاه خود را تا حد امکان درباره مطلب بالا بنویسید. اگر نظر خاصی دارید یا می‌خواهید با من تماس بگیرید؛ از فرم‌تماس استفاده کنید.
» شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت گراواتار، یک آواتار اختصاصی برای خود تعریف کنید، تا در کنار نام شما نمایش داده شود.
» اگر صفحه کلید فارسی ندارید، کافیست پینگلیش بنویسید. نوشته‌ی شما پس از نوشتن هر کلمه به صورت خودکار به فارسی تبدیل می‌شود. در صورتی که می‌خواهید انگلیسی تایپ کنید Ctrl+g را فشار دهید.